Nya husdjur på krokvägen

Hej där bloggen, eller är det er läsare (vilka ni nu är?) jag ska heja på? Äh skit samma. Hej iaf!
Fövirrande inledning, ja jag vät. Men jag är själv ganska förvirrad så det passar in.

Kan börja med att berätta att jag är sjukt stolt över mig själv. Fick prov resultatet från matte B idag: VG. Hur bra är inte jag?  Det fastnar nog mer än jag själv tror där uppe i hjärnhalvorna, tank om jag någongång kunde tror på mig själv? Ni som gör det, hur gör man? Lär mig!

Gårdagen spenderades med jobb på Granngården, så därav ingen uppdatering.
Jag trivs dära! Frågade chefen igår om dem inte kunde bygga ut och fastanställa mig som Hund/Katt- och smådjursansvarig. Tänk va kul de varit.
Nu får ni inte tro att jag inte trivs i gruvhålet, för det gör jag också.
Egentligen spelar det väl ingen roll vad och vars av dem 2 ställerna. Jag vill bara ha ett fast jobb.

Idag så har jag och mamma varit och städa morfarslägenhet inför visningen idag. Jag tror inte själv att jag har fattat att mormor och morfar flyttar till Boden, och att lägenheten man varit i jämt ska säljas. Kommer nog ta tid innan min hjärna uppfattar det.
Efter de skickade jag iväg a3an och pappa på besiktningen. Och efter allt slit och skruvning min pappa gjort, gick pärlan äntligen igenom.
När bilen var färdigbesiktad for jag iväg och köpte nya husdjur hit till lägenheten.
Bjuder på 3 bilder. Men nu ska jag stressa iväg och göra i ordning nnkks lokaler inför årsmötet på söndag. Tjingeling!



Namnförslag mottages tacksamt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0