Nu är det nära.


Om bara någon timme är det dax att sticka till jobbet igen för att göra bort dem 12 sista timmarna för denna vecka och för att sen ha LEDIGVECKA :D förstå vad skönt med en hel vecka inarbetad tid helt utan planer och krav.

Funderar på att sticka ner till boden/luleå nu under ledigheten. För att gratta Malin (http://liivat.wordpress.com/) som fyllde år igår, Grattis igen gumman! 
Och sedan fyller ju även Johanna år i veckan.
Två av mina alldra bästa vänner som bor flera mil ifrån mig. Okej, det är bara 23 respektive 25 mil.
Men ibland känns det som flera hundra mil bort. Tjejer! Jag saknar er, jag saknar att ni är en del av min vardag.

Sedan ska mina hundar också få mycket av min lediga tid.
Terriertoken tycker matte är såååååå sjukt tråkig som bara jobbar och sen sover. Så hela min vakna tid vi spenderar tillsammans kan hon sitta nedanför mig, kolla mig i ögonen och bara vänta på att nå kul ska hända. Och hon får ju inte ens leka med ÄssäBässä för att göra av med energi.
Har inte vågat släppa ihop dem ännu efter ianas skada, då deras lekar tillsammans inte precis är av den försiktiga typen.

Egentligen har jag inte så mycket att blogga om. Ville som mest bara ordbajsa litegranna nu innan jag ska stutsa i duschen och sen sticka till kullen, ryktas om att föräldrarna har godmat på bordet : )
Nu ska jag ta min gnällande vovve i kopplet och ut i snön och rasta henne, sedan en dusch och iväg.
Ha en bra söndag alla söta, eller oj halva söndagen har redan gått, men det resterande av den,
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0