Nattskiftsvecka


Denna vecka är man mest frånvarande från omvärlden.
Jobbar som rubriken säger nattskift i veckan.
Så jag befinner mig vaken när dem flesta andra sover mellan 23.00-07.00.
Och sen spenderar jag det mesta av dagen under täcket och försöker gömma mig för ljuset och få några timmar sömn.

jag brukar inte alls ha några problem med nattskiftet. Men denna vecka har det varit fullt upp och tiden att sova har varit väldigt lite.
Och för första gångerna (tror jag) lyckas jag inte somna på morgon när jag kommer hem från jobbet.
Istället ligge jag och vrider och vänder mig, funderar och kollar några filmer.
Nåja, slut snackat om min sömn. så intressent kan man ju inte vara att lyssna på.

Liten uppdatering om terriertoken:
Hon är på bättringsvägar och mår mycket, mycket bättre.
Svansen har hon åter igen styrsel på och börjar befinna sig i normal läge.
Och hon blir svårare och svårare att hålla i stillhet.
Hon går inte på några smärtstillande längre, då jag och vetrinären tillsammans kom överens att sluta tvärt med dem då hon åkte på svåra biverkningar med kräkningar, diarre och blod i avföringen.

Men vi ser ljuset i tunneln och hon det är så skönt att kunna se gamla vanliga ianis igen : )


Idag när jag vaknade efter några timmars sömn kom mor och far på besök och nu har vi äntligen satt bardisken på plats i köket. Så nu ska den målas klart på plats och sen ska det inhandlas barstolar. JAG LÄNGTAR TILL IKEA!
och sen är allt "klart" i lägenheten. det är så fint här hemma hos mig och jag trivs riktigt riktigt bra. JAg lovar bloggen, så småning om kommer det att komma upp bilder. Men inte just nu.
Nu ska jag ta och slänga mig i duschen, slänga på ett ansikte och sen blir det att ratta iväg till jobbet mitt.
Ni får ha det så bra alla söta : ) PUSS!


Bejbis Ä kramas med mammas skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0