111124

Hejsan svejsan!

Hoppas allt är bra med er.
Hant inte med någon uppdatering igår då det var fullt upp hela dagen.
Började med att packa in hund och kompis i bilen och styrde mot Hakkas, Kompisen skulle nämligen tattuera sig.
Blev en fin tattuering och måste erkänna att jag själv är lite små sugen att bli märkt för livet, det enda jag kan komma på att jag vill ha en antingen ett avtryck av ianas tass eller en konturbild av hela henne, men vars?!

Efter det så tog vi en fika på stan och när kaffet var uppdrucket så åkte jag och hämtade bilstol och kusinbarn och tog en vända på stan, slutade med nya inköp även idag. Men nu är 2 julklappar klara, 1 födelsedagspresent, julpyntet inhandlat, Tindra (kusinbarnet) fick sig en nalle och tidning, hundarn en ny aktiveringsleksak (djurmagasinets julklappstips, men vi orkade inte vänta till julen utan alla fick inviga den igår) och Ässäets 1 års present är färdiginköpt. Tänk att min lilla flicka redan fyller ett år, vad hände med min lilla otroligt söta valp?


Efter stans inhandlingar åkte jag iväg och hade möte med ÖnTek (övre norrlands Terrierklubb) där jag sitter som Vice ordförande, Efter ett bra möte med många bra beslut och nytting information om kommande år så svängde bilen hem och julgardinerna åkte upp och julpyntet på plats, hant även med att olja in matbordet och städa hemma. Som sagt var fullt upp hela dagen, vid 12 tiden var jag i säng men john blund ville inte besöka mig och blev en till vaken natt, Jag är så duktig på att ställa om min dygnsrytm : )

Imorse fick jag frukost sällskap då Malin, Mamma och Tindra kom och hälsade på.
När dem åkte fixade jag mig och for och uträttade lite ärenden.
Och nu ska jag ta iana och Ässä i kopplet och åka till vetrinären för ianas årliga spruta, ässets 1 års spruta och så ska dem få kolla hur ianas sporre ser ut, Gjorde ett misslyckat försök att köpa tratt igår, kom hem med fel storlek, tratten passade på Ässä men inte iana. Vi får se om vetrinären tycker idag hon ska bli trattlisa eller inte.
Bjuder på en dags färsk bild på terriertoken från morgonens promenad.



(Onda tassen och sitter och håller upp i luften, ännu lite svullet)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Ja det verkar ju inte bättre än att jag måste komma och baka åt dig, du verkar ju ha för fullt upp för att hinna ;)

2011-11-25 @ 07:26:17
URL: http://amandaspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0