111122


Jag har fortfarade inte fått en normal dygnsrytm efter nattveckan som varit.
Skulle somna tidigt igår, men det hela slutade med att jag har snurrat runt i sängen hela natten och kollar på klockan hela tiden, Jippi.
Så min tidiga uppstigning idag gick inte bra. Eller jovisst jag var ju vaken men att kliva upp var svårare.
Så har myst på i sängen med ianis och tv på hela morgonen innan de var dax för dusch och fix.

Skulle ringa vetrinären imorse, men missade deras telefontid med 10 minuter, duktigt Micka!
Nytt försök imorgon.

Styrde bilen hem till mamma och pappa. Tog "morgonkaffet" hära och snodde deras internet, mitt vill inte fungera längre, typiskt! Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobba så ska vi åka ner på stan en sväng, eller iaf dollar.

Senare hade jag tänkt kolla om iana orkar med en långpromenad, annars får jag sno med mig Ässä eller Chili istället, trist att gå själv ju! Och städa lite hemma också. Nog för att det är städat men tänkte börja dammtorka och sånt så det inte blir så mycket när julpuntet ska upp. Åh jag har sån julkänsla hur mysigt som helst!

Nej nu ska jag och tvätta ianis sår.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0